بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ
 

شمقدري : جنگ نرم در خانه‌هاي ما و سيماي شهري ما هم رسوخ كرده و برخي شهرهاي ما دارند هويت اسلامي خودشان را از دست مي‌دهند. در لا به لاي دروس آموزشي اين جنگ را مي‌بينيم و حتي در غذا خوردن ما هم ديده مي‌شود.
معاون امور سينمايي و سمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با بيان اينكه بخش‌هايي از مبارزات دشمنان اسلام مانند ماهواره و فيلم‌هاي قاچاق صورت ظاهري دارد گفت: من بيشتر نگران مبارزات پنهان دشمنان هستم.

به گزارش ايسنا، جواد شمقدري در اختتاميه دهمين جشنواره منطقه‌اي سينماي جوان – تاك در ملاير گفت: رويكرد دولت جديد، واگذاري ماموريت‌ها به هشت منطقه سينمايي است و مسئولان همدان در اين مسير به ما كمك كرده‌اند. اميدواريم روند فوق در آينده هم توسعه يابد و اين رفتار، الگويي براي ساير استان‌ها شود.




ادامه مطلب ...


حالا شما جوانانى كه گفتيم افسران جوان مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرم هستيد، از من نپرسيد كه نقش ما دانشجويان در تخريب مسجد ضرار كنونى چيست؛ خوب، خودتان بگرديد نقش را پيدا كنيد. يا مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با نفاق جديد، يا تعريف عدالت. من اينجا بيايم بنشينم يك بحث فلسفى بكنم، عدالت چند شعبه دارد، چه جورى است. حالا بامزه اين است كه ايشان ميگويند توى يك جمله بيان كنيد. معروف است يك نفرى زمان شيخ انصارى پسرش را آورده بود نجف. ديد طلبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها درس ميخوانند و ملا ميشوند و شيخ انصارى هم خوب، شخص بزرگى بود؛ هوس كرد پسرش را طلبه كند. آمد به پيش شيخ انصارى، گفت شيخنا! اين نوجوان را من آورده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام و خواهش ميكنم تا فردا كه ميخواهيم راه بيفتيم برويم، شما او را فقيه كنيد!



سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:جنگ,نرم,امروز, :: 15:55 ::  نويسنده : مبین اسماعیلی

امروز توطئه‌‌ى دشمن، توطئه‌‌ى پيچيده‌‌اى است.

ما بايد جوانب اين توطئه را بروشنى بشناسيم و بشناسانيم؛ وظيفه‌‌ى ما اين است. امروز جنگ نظامى با ما خيلى محتمل نيست - نميگوئيم بكلى منتفى است، اما خيلى محتمل نيست - لكن جنگى كه وجود دارد، از جنگ نظامى اگر خطرش بيشتر نباشد، كمتر نيست؛ اگر احتياط بيشترى نخواهد، كمتر نميخواهد. در جنگ نظامى دشمن به سراغ سنگرهاى مرزى ما مى‌‌آيد، مراكز مرزى ما را سعى ميكند منهدم بكند تا بتواند در مرز نفوذ كند؛ در جنگ روانى و آنچه كه امروز به او جنگ نرم گفته ميشود در دنيا، دشمن به سراغ سنگرهاى معنوى مى‌‌آيد كه آنها را منهدم كند؛ به سراغ ايمانها، معرفتها، عزمها، پايه‌‌ها و اركان اساسى يك نظام و يك كشور؛ دشمن به سراغ اينها مى‌‌آيد كه اينها را منهدم بكند و نقاط قوت را در تبليغات خود به نقاط ضعف تبديل كند؛ فرصتهاى يك نظام را به تهديد تبديل كند. اين كارهائى است كه دارند ميكنند؛ در اين كار تجربه هم دارند، تلاش هم زياد دارند ميكنند، ابزار فراوانى هم در اختيارشان هست. بايد ابعاد دشمن و ابعاد دشمنى را بدانيم تا بتوانيم بر او فائق بيائيم. البته ما مدد الهى داريم، كمك غيبى داريم بدون شك؛ اين را انسان دارد مشاهده ميكند؛ لكن ما مادامى كه هوشيارانه، آگاهانه در ميدان نباشيم، تدبير لازم را به كار نبريم، كمك الهى به سراغ ما نخواهد آمد.


ادامه در اداممه



ادامه مطلب ...


دو شنبه 16 اسفند 1389برچسب:شعر,جنگ,نرم, :: 14:43 ::  نويسنده : مبین اسماعیلی

جنگ نرم(باورکنید)

جنگ نرم قلدران را درجهان باورکنید
این کمینِ ناکسان با صد کمان باور کنید

چنگ ودندانِ نهانِ دشمنِ دیروزِ ما
می فشارد درگلومان استخوان باورکنید

درد دلهای «علی» را بَعدِ قرنی بشنوید
می کند اسرارحق ایشان بیان باورکنید

اَینَ عمّار، اَینَ عمّارِ...

ادامه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


ه گزارش شبكه خبری صداقت، در چند سال گذشته شاهد انواع تحركات مسموم و فعالیتهای انحرافی حمایت شده از سوی مبلغان مسیحی، و فرقاه های ضاله بهایی و وهابی در گوشه و كنار كشور بوده ایم ، و علیرغم برخوردهای صورت گرفته این فعالیتها كماكان ادامه دارد. 



ادامه مطلب ...


گذشته از اعتقادات، اعمال و سمبل‌ها، شیطان‌پرستان، ظاهری متفاوت با دیگران دارند که می توان آنها را به راحتی از دیگر افراد جامعه، تشخیص داد.

بطور مثال مدل موهایشان عجیب و غریب است. اکثرا ابروهایشان را می تراشند یا به سمت بالا طراحی می کنند، رنگ آرایششان اغلب مشکی، بنفش و قرمز تند است، پوست بدنشان را با اشکالی مانند جمجمه، صورتک‌های شیطانی و سمبل‌ها خالکوبی می‌کنند، لباس‌هایشان از جنس جیر و چرم و اکثرا به رنگ مشکی و قرمز می‌باشد، چکمه‌های چرمی ساق بلند که اغلب با فلز تزئین شده است می‌پوشند. افراد وابسته به این فرقه مانند فراماسون‌ها از برخی علائم و نمادهای رفتاری نیز برای ابراز همراهی با این فرقه استفاده می‌کنند. یکی از این علائم دست شیطان (یا کرنوتی در ایتالیایی) به معنی حکومت شیطان است. این علامت جهانی از سوی سیاستمداران، افراد مشهور و گروه‌های «هوی متال»، برای اظهار وفاداری به نیروهای شیطانی به کار می‌رود و علامت بصری به معنای «سلام شیطان» است.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1633
بازدید ماه : 1770
بازدید کل : 217803
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1