بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ

خبرگزاری فارس: وزیر اطلاعات با اشاره به بررسی‌های اطلاعاتی انجام شده، گفت: یکی از پروژه‌های مدنظر دشمن در جنگ نرم، مسیحی‌سازی دانش‌آموزان کشورمان است که با شعار "فقط عیسی " فعالیت می‌کنند.


 

 


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی عصر امروز در مراسم اختتامیه بیست ‌و هفتمین گردهمایی رؤسای مناطق و ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد با اشاره به تهدیدات مختلف دشمن برای فروپاشی نظام اسلامی گفت: یکی از پروژه‌های دشمن در جنگ نرم، مسیحی‌سازی دانش‌آموزان است که طبق اطلاعات رسیده یک جریان پروتستانی با شعار "فقط عیسی " و با پشتیبانی صهیونیست‌ها در مدارس به راه افتاده‌ است.



ادامه مطلب ...


نقش فيس بوك و توييتر در جنگ رواني(سایبرنتیک) عليه ايران

 

شبكه‌هاي خبري مانند سي‌ان‌ان با اجراي سياست "اسب تروا "، مطالب جعلي خود را در پوشش افراد حقيقي بر روي سايت‌هاي ارتباطات اجتماعي از جمله توييتر منتشر و به ارتباط‌گيري با مخاطبان قبلي اقدام مي‌كنند. به گزارش فارس، در هفته‌هاي منتهي به انتخابات و جريان‌هاي بعدي، ايران شاهد هجمه تبليغي و جنگ رواني بود كه توسط سايت‌هاي ارتباطات اجتماعي مانند فيس بوك و تويتر صورت گرفت.

اين در حالي است كه عقبه طراحي كننده اين اقدامات كه در حوزه جنگ رواني سايبرنتيك قرار دارد، همچنان در حال پيگيري اهداف از پيش تعيين شده خود است. سايت هاي ارتباطات اجتماعي در ظاهر به منظور ايجاد فضايي براي حضور الكترونيكي افراد در جامعه چند صدايي غربي و بيان ديدگاه‌ها، پيدا كردن دوست، ارتباط با دوستان و فرستادن پيام‌هاي گروهي عمل مي كنند اما در باطن اغلب اين وبگاه‌ها در خدمت بنگاه هاي خبري و اطلاعاتي قرار داشته و با جمع آوري اطلاعات شخصي از افراد اقدام به پرونده سازي و بعضاً عضوگيري براي سازمان‌هاي جاسوسي و تروريستي غربي مي‌نمايند. هرچند عضويت در اين سايت‌ها مجاني است ولي هيچ چيزي واقعاً مجاني نيست و در ازاي استفاده مجاني از سرويس‌هاي الكترونيكي اين وبگاه‌ها، افراد بخش عمده اسرار زندگي خود را به راحتي در اختيار آنها قرار مي دهند. كاركرد ديگر اين وبگاه‌ها، خبر رساني از نوع شايعه است.



ادامه مطلب ...


جام جم آنلاين: انقلاب اسلامي بي‌شك تنها انقلاب ديني قرن بيستم است. در عصر مدرن كه حركات اجتماعي در جهان اكثرا بر اساس ايدئولوژي‌هاي ماترياليستي همچون ماركسيسم سامان مي‌يافت، انقلاب اسلامي با نام اسلام و به رهبري يك رهبر ديني آگاه، حركتي اجتماعي را به سرانجام رساند و نظام گذشته را كه ميراث‌دار 2500 سال سلطنت مطلق در ايران بود، به كناري نهاد.
3 دهه از استقرار نظام جمهوري اسلامي كه ماحصل انقلاب اسلامي وخون شهيدان بسيار فدا شده در راه پيروزي آن است، مي‌گذرد؛ نظامي بديع كه ملت ايران با رنج و مرارت بسيار در كشور خود مستقر و آن را تا امروز با هزينه‌هاي مادي و معنوي حفظ كرده است.




ادامه مطلب ...


نامه هاشمی بوی بهشتی می دهد بوی باهنر بوی خامنه ای:

بررسی ۳ نامه تاریخی آیت الله هاشمی رفسنجانی؛ سردار صبر و بصیرت و ایثار


 

بررسی ۳ نامه تاریخی آیت الله هاشمی رفسنجانی؛ سردار صبر و بصیرت و ایثار



درباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی می‌گویند او سیاستمداری است که همیشه سعی می‌کند مسائل اساسی را به دور از هیاهوهای رسانه‌ای حل و فصل نماید. اما از این سیاستمدار برجسته تاریخ معاصر ایران در کنار انواع و اقسام اسناد گفتاری، نوشتاری و دیداری، سه نامه در طول ۳۰ سال منتشر شده که دوست و دشمن درباره آن نامه‌ها، حرف‌ها گفتند و مقالات نوشتند و خواهند نوشت.



ادامه مطلب ...


کیهان سال ۸۲ :نامه‌ای که شما خدمت حضرت امام نوشتیدنقش موثری را در زمینه جلوگیری از ادامه انحراف انقلاب ایفاء کردولی هنوز هم که به نوع نگارش متن آن می نگریم نمی توانیم تصور درستی براحوال شما در زمان نوشتن این نامه پیدا کنیم واقعا چطوراین نامه را نوشتید؟

بصیرت برای آیت الله هاشمی یک لوح تقدیریا یک لقب و یک شعار کلامی نیست یک آموزه نیم قرنی آنهم در مکتب و محضر استادی همچون امام راحل (ره ) است.



ادامه مطلب ...


تهران - حیات

حضرت آیت الله خامنه ای دیروز در دیدار رییس جمهور و اعضای هیأت دولت، پرکاری و نشاط خدمت به مردم ـ برجسته کردن شعارها و گفتمان امام و انقلاب ـ و "انس با مردم و روحیه مردمی" را سه خصوصیت بسیار با ارزش دولت نهم خواندند و تأکید کردند: دهه چهارم انقلاب، دهه پیشرفت و عدالت است و همه برنامه ریزی ها و تلاشها باید با این جهت گیری انجام شود.
به گزارش حیات به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهیدان رجایی و باهنر را مظهر علم و عمل بر شمردند و با گرامیداشت یاد رئیس جمهور و نخست وزیر شهید افزودند: ارزشهای این دو شهید بزرگوار باید در نگاه مسئولان و رفتار عمومی آنان تجلی یابد.
حضرت آیت الله خامنه ای ضمن تبیین خصوصیات ممتاز دولت نهم تصریح کردند: قدردانی از دولت به علت برخورداری از خصوصیات ممتازی است که در منطق اسلامی، معیار واقعی تشخّص و شرافت محسوب می شود.
رهبر انقلاب اسلامی در تبیین اولین خصوصیت برجسته دولت نهم، کابینه آقای احمدی نژاد را دولت کار و اقدام خواندند و افزودند: انرژی، تحرک، نشاط کار و جدیت در خدمت به مردم، ویژگی بسیار با ارزش و مستمر دولت است که پس از سه سال همچنان برجسته است و سفرهای استانی یکی از نمودهای آن بشمار می رود.
حضرت آیت الله خامنه ای انطباق شعارها و گفتمان دولت را با شعارها و گفتمان امام و انقلاب دومین خصوصیت بسیار با ارزش دولت دانستند و افزودند: زنده کردن و بازسازی برخی خصوصیات جوهری انقلاب و منطق امام ـ و مقابله با کسانی که می خواستند این ارزشها و مفاهیم اساسی را منسوخ کنند از خصوصیات بسیار برجسته این دولت است.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1634
بازدید ماه : 1771
بازدید کل : 217804
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1