مدیریت ولایت فقیه در جنگ نرم و بحرانها نقش اصلی را ایفا می کند
 
بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ

زنجان - خبرگزاری مهر: مسئول اداره تبلیغات و فرهنگ سازمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران قبل و بعد از انقلاب با مدیریت رهبر توانسته بر توطئه و جنگ نرم دشمن غلبه کند و نقش اصلی در این بحرانها در حوزه مدیریت رهبری است.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی آسودی ظهر یکشنبه در نشست بررسی ابعاد جنگ نرم در اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان دخالت مستقیم غرب را در حوادث بعد از انتخابات ایران یادآور شد و ادامه داد: غرب در یک پروسه حساب شده و با فرایند خاص موجب ایجاد حوادث بعد از انتخابات شد.

مسئول اداره تبلیغات و فرهنگ سازمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه جریان فتنه امروز به این باور و یقین رسیده که شکست خورده است، افزود: جریان فتنه شکست را پذیرفته و ما باید این امر را با استخراج زوایای شکست آنها به مردم اطلاع رسانی کنیم.

سرتیپ دوم پاسدار آسودی پذیرش شکست جریان فتنه را در دو زاویه مهم داخلی و خارجی مورد توجه و تحلیل قرار داد و گفت:  دشمنان و فتنه گران در داخل و خارج به شکست خود در مقابل مردم ایران معترف هستند و به صراحت اعلام می کنند که حریف این ملت نخواهند شد. 

وی با بیان اینکه امسال سال فتح و پیروزی انقلاب اسلامی بر دشمنان خارجی و داخلی است، افزود: دشمنان این نظام در هر دو جبهه نرم و فتنه شکست خوردند.

سرتیپ دوم پاسدار آسودی افزود:‌ با مدیریت بحرانها و فتنه ها، امروز صدای شکسته شدن استخوانهای مکتب لیبرال دموکرات و نظام سرمایه داری به گوش می رسد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه مقام معظم رهبری در مدیریت تهدیدات،‌ بحرانها، ‌فتنه ها، جنگ های دهه دوم و سوم و سال اول دهه چهارم انقلاب، یادآور شد: مدیریت صحیح مقام معظم معظم رهبری کشور را از خطرات و تهدیدات نجات داد.

سرتیپ دوم پاسدار آسودی با بیان اینکه از ابتدای امسال دشمن با تمام توان و امکانات خود وارد میدان نبرد علیه ایران اسلامی شده است، به ابعاد مختلف جنگ نرم اشاره کرد و گفت: برای برداشتن گامهای اساسی در این جبهه فرهنگی باید با ماهیت جنگ نرم آشنا شد و با شناخت فتنه با فتنه گران مقابله کرد.

سرتیپ دوم پاسدار آسودی اظهار داشت: امام در دو جبهه فرماندهی می کرد یکی جبهه جنگ در تفکر ولایی و لیبرالیسم بود که امام در هر مقطعی از زمان فتنه ها و تحریم ها را به فرصت تبدیل می کرد و به عنوان فرصت برای جهان اسلام معرفی کرد.

سرتیپ دوم پاسدار آسودی با بیان اینکه مردم باید آگاه و مطلع به شرایط روز باشند و راهکار و راهبردهای مقام معظم رهبری را در پیش گیرند، گفت: روشها، تاکتیکها،‌ راهبردها و ترفندهای دشمنان در جبهه فرهنگی باید شناسایی شود.

مسئول اداره تبلیغات و فرهنگ سازمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه الگو و مدل برداری از دیگر کشورهایی که مورد تهاجم فرهنگی دشمنان قرار گرفته اند، نتایج مثبتی را در ایران به دنبال نخواهد داشت، افزود: دشمنان برای تهاجم فرهنگی خود به هر کشوری از الگو و مدل خاصی بهره می گیرند.

وی تاکید کرد: باید مردم از شرایط جامعه مطلع شوند و آگاهی کافی و لازم از جنگ نرم و تهاجم فرهنگی داشته باشند و تمام تاکتیکها، روشها، راهبردها و راهکارهای مناسب را در خصوص آشنایی با این بحرانها و توطئه ها بیاموزند.     



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 164
بازدید هفته : 247
بازدید ماه : 240
بازدید کل : 218118
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1