ا هدف دشمن از جنگ نرم، جدایی فضای اسلامی از جامعه ایران است ا
 
بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ

به گزارش خبرگزاری شبستان از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید روحانی حسینی، شب گذشته (18 بهمن) در جمع خانواده های انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: جوانان باید با اصول تعلیم و تربیت اسلامی تربیت شوند و خانواده ها همواره سعی کنند با معنویات اسلامی بیشتر انس بگیرند.


حجت الاسلام روحانی افزود: دشمن به روش های نرم سعی دارد فضای اسلامی را از جامعه ما بگیرد و جوانان ما را با فرهنگ منحط غربی گرفتار کند ولی جامعه ای که در آن معنویات و فضای معنوی اسلامی حاکم باشد یقینا دچار مشکل نخواهد شد.


وی در ادامه با اشاره به حساسیت ماموریت کارکنان انتظامی، مراقبت از خانواده و فرزندان را بسیار مهم دانست و گفت: مشغله های کاری و گرفتاری ها و ماموریت ها نباید باعث بشود در رسیدگی به خانوداده کوتاهی کنیم.


رییس عقیدتی سیاس استان در نیروی انتظامی و کارکنان آن را حافظان ارزش ها دانست و گفت: ما حافظان ارزش ها باید ترویج دهنده اخلاقیات در مرحله اول در خانواده خودمان باشیم، چون اگر در خانواده خودمان مشکل داشته باشیم نمی توانیم جامعه را اصلاح کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نوراني
ساعت14:40---5 اسفند 1389
وبلاگ جالبي دارين دست شما درد نكنه .اميدوارم هميشه موفق و پيروز باشين .وبلاگ شما رو لينك كردم خوشحال ميشم شما هم وبلاگ من رالينك كنيد .
راستي منتظر انتقاد وپيشنهادات شما در مورد وبلاگ خودم هستم .موفق و پيروز باشن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 164
بازدید هفته : 193
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 218064
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1