نابودي حيا، هدف دشمن در جنگ نرم
 
بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ
سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:, :: 22:17 ::  نويسنده : مبین اسماعیلی

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: نابودي عفت و حيا در جامعه يكي از اهداف دشمن در جنگ نرم است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاري فارس، حجت‌الاسلام مجتبي ذوالنور جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي عصر امروز دوشنبه در همايش "جنگي كه بود، جنگي كه هست " كه از سوي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي در دانشكده اقتصاد اين دانشگاه برگزار شد، در ادامه سخنان خود اظهار داشت: كساني امروز در خارج از كشور متواري هستند و تلاش مي‌شود تا آنها را به كشور بازگردانند اما عده‌اي جلوي بازگشت اين افراد را مي‌گيرند، در حالي كه به گفته وزير اطلاعات پرونده يكي از اين افراد 35 كتاب است.

وي افزود: عده‌اي تصور مي‌كردند كه بعد از امام خميني(ره) آنها رهبر مي‌شوند و چون به اين خواست خود نرسيدند، امروز مشكل ايجاد مي‌كنند.

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه يادآور شد: آقاي صانعي در سال 64 امام خميني(ره) را تنها گذاشت و ديدش اين بود كه بعد از امام(ره) اداره كشور دچار مشكل مي‌شود و چون احساس مي‌كرد كه وي بعد از امام(ره) رهبر مي‌شود و به اين خواسته خود نرسيد موضع آقاي صانعي بعد از رهبري مقام معظم رهبري تغيير كرد و وي در سال 74 به مرز قرمز رسيد و در سال 76 نيز با آغاز حاكميت اصلاح‌طلبان به دليل آنكه آنها به فردي نياز داشتند كه به عنوان مرجع به وي تكيه كنند، صانعي را مدنظر قرار دادند.

* وزارت آموزش و پرورش دولت خاتمي مي‌خواست نوجوانان را به سمت صانعي سوق دهد

ذوالنور خاطرنشان كرد: در زماني كه مرتضي حاجي وزير آموزش و پرورش بود به مديران مدارس ابلاغ كردند كه اگر كسي به سن تكليف مي‌رسد، شما افراد را به سمت آقاي صانعي سوق دهيد كه البته اين موضوع عملي نشد.

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه با بيان اينكه آقاي صانعي بعد از مدتي به صدور فتواهاي عجيب و غريب روي‌ آورد خاطرنشان كرد: فتوا نياز به منبع دارد و بسياري از فتواهاي آقاي صانعي سياسي بود و زماني كه دلايل اين فتواها را از وي مي‌پرسيدند هيچ پاسخي نمي‌داد.

* صانعي متناسب با نرخ تورم سن بلوغ دختران را از 9 به 13 رساند

وي ادامه داد: آقاي صانعي هيچ وقت حاضر نيست فردي دليل فتواهايش را بپرسد و وي به دنبال فتواهاي مقلدساز رفت؛ حتي آقاي صانعي متناسب با نرخ تورم سن بلوغ دختران را از 9 به 13 سال رساند و اين يك فتواي مقلد‌جمع‌كن است و بعد از اين فتوا بسياري از مراجع فرياد اعتراض برآوردند كه به داد مرجعيت برسيد و در اين شرايط زماني كه جامعه مدرسين بيانيه مي‌دهد تا مرجعيت نجات پيدا كند جامعه مدرسين را به اقدام سياسي محكوم مي‌كنند.

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه با تاكيد بر اينكه ولايت‌مداري به اين معني است كه حتي مرجع تقليد به تبعيت از رهبري حركت كند، خاطرنشان كرد: ولي فقيه بايد مصالح را تشخيص دهد كه چه اقدامي به نفع اسلام و كشور است و در كجا حتي حكم خدا براي كشور و اسلام ضرر دارد. البته چون بعضي احكام با توجه به زمان صادر مي‌شود ولي فقيه بايستي با توجه به زمان احكام را صادر كند و اگر زماني حكمي براي كشور و اسلام زيان داشت جلوي آنرا بگيرد.

* خانواده و فرزند از عوامل لغزش برخي خواص است

ذوالنور يكي از عوامل لغزش خواص را خانواده و فرزند عنوان كرد و افزود: خانواده و يا فرزند گاهي باعث انحراف انسان مي‌شود و گاهي از ابتدا هدف افراد دو تاست چون عده‌اي در ابتدا به راه امام خميني‌(ره) تظاهر مي‌كنند و بعدها مانند موسوي خوئيني‌ها اعلام مي‌كنند كه اعتقادي به اين راه نداشتند.

وي مهمترين دليل لغزش خواص را نبود بصيرت برشمرد و گفت: در جنگ جديد مهمترين ابزار موردنياز افراد بصيرت است و مقام معظم رهبري از زمان فتنه تا امروز در كمترين سخنراني است كه به بصيرت تأكيد نكرده باشند.

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه با بيان اينكه در جنگ نرم هم بايد بصيرت را بالا برد و هم دشمن را شناخت، خاطرنشان كرد: در جنگ نرم اگر به ملاك‌ها توجه شود دچار مشكل نمي‌شويم زيرا در اين جنگ ادعا زياد است اما اگر مبنا نباشد فريب مي‌خوريم.

* خاتمي، كروبي، موسوي لاري، مجيد انصاري و مجمع روحانيون مبارز به آرمان امام(ره) حمله كردند

ذوالنور با بيان خاطره‌اي از حضور خود در يكي از جلسات مناظره با اصلاح‌طلبان در يكي از دانشگاه‌ها كه طرف‌هاي اصلاح‌طلب حاضر به مناظره نشدند، گفت: خاتمي، كروبي، موسوي لاري، مجيد انصاري و مجمع روحانيون مبارز به آرمان امام(ره) حمله كردند.

وي ادامه داد: فعاليت ليبرال‌هاي متمايل به آمريكا و گروه‌هايي مانند مجاهدين خلق و اجراي برنامه توسط مجريان بي‌بي‌سي فارسي با رنگ سبز و حتي اوباما در زمان تحويل جايزه صلح نوبل مي‌گويد‌ فرياد شما را از خيابان‌هاي تهران شنيديم و حركت شما را تشويق مي‌كنيم و از حوزه‌هاي مجازي پشت سر يك جريان قرار مي‌گيرند و از آن حمايت مي‌كنند مگر با اين توصيفات مي‌توان شعار خط امام(ره) سر داد؟

* مدعيان خط امام(ره) شعار عليه بزرگترين آرمان امام(ره) را محكوم نكردند

ذوالنور بزرگترين آرمان در خط امام خميني(ره)‌ را ولايت فقيه دانست و گفت: بيشترين حمله در فتنه اخير به همين اصل شده و حتي شعار مرگ "بر اصل ولايت فقيه " گفته شد و مدعيان خط امام(ره) اين اقدام را محكوم نكردند.

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه همچنين قدس را يكي ديگر از مهمترين آرمان‌هاي امام خميني(ره) دانست و افزود: در اين روز عده‌اي با در دست داشتن آب معدني و سر دادن شعارهايي بر ضد آرمان قدس به خيابان‌ها آمدند و اين برخلاف خط امام(ره) بود.

وي با بيان اينكه جريان نرم حركت تدريجي داشته و موشك‌هاي اين جنگ به شكل تدريجي عمل مي‌كند، خاطرنشان كرد:‌ اگر آژير خطري به گوش نمي‌رسد بايستي مراقب بود زيرا موشك‌هاي اين جنگ صدايي ندارد.

ذوالنور در پاسخ به يكي از دانشجويان مبني بر اينكه چقدر از اهداف جنگ نرم دشمن گسترش بدحجابي بوده است؟ گفت: عوامل مؤثري در پيدايش انقلاب نقش داشت كه عوامل معنوي عامل اصلي به شمار مي‌رود.

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه اضافه كرد: حجاب و عفت يكي از شاخصه‌هاي معنويت به شمار مي‌رود و فقط به خانم‌ها محدود نمي‌شود بلكه شامل آقايان هم مي‌شود.

وي از بين بردن عفت را يكي از اهداف جنگ نرم دشمن عنوان كرد و گفت: بي‌حيايي يكي از شروط شكست جنگ نرم است و بايد براي زدودن آن از جامعه به يكديگر ياري رسانيد كه البته در اين خصوص دستگاه‌هاي مختلفي نقش دارد.

ذوالنور در پاسخ به سوال دانشجوي ديگري مبني بر اينكه در مقابل اغتشاشگران در دانشگاه چه بايد كرد؟‌ اظهار داشت: در اين موارد نمي‌توان حكم كلي صادر كرد و بايد در مقابل هرنوع برخوردي يك واكنش نشان داد.



نظرات شما عزیزان:

جلالی
ساعت23:13---3 اسفند 1389
سلام.بلاگ بسیارخوبی دارید.اگر دوست داشتید من را لینک کنید واطلاع بدهید تا من هم شما را لینک کنم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 164
بازدید هفته : 209
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 218080
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1