بودجه 20 میلیاردی ایران برای مقابله با جنگ نرم آمریکا کجا هزینه شد؟
 
بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ
سال گذشته مبلغ 20 میلیون دلار را به منظور «مقابله با جنگ نرم علیه اقدامات بیگانگان بویژه آمریکا در ایران» به تصویب مجلس رسید
آفتاب: خبرآنلاین نوشت: سال گذشته مبلغ 20 میلیون دلار را به منظور «مقابله با جنگ نرم علیه اقدامات بیگانگان بویژه آمریکا در ایران» به تصویب مجلس رسید. 

اگرچه دولت در لایحه بودجه سال 89، چنین ردیفی را اختصاص نداده بود اما نمایندگان مجلس به استناد حوادث پس از انتخابات ریاست‌جمهوری 88، تخصیص چنین بودجه​ای را الزامی دید.

به همین دلیل هم سال گذشته وقتی نمایندگان با سکوت لایحه بودجه 89 برای مقابله به مثل با اقدامات مداخله جویانه امریکا در ایران مواجه شدند، به استناد تمامی آنچه که پس از انتخابت ریاست جمهوری 88 رخ داده و ناآرامی​هایی که در ایران رخ داد، مبلغ 20 میلیون دلار را به منظور «مقابله با جنگ نرم علیه اقدامات بیگانگان بویژه آمریکا در ایران» به تصویب رساندند. بودجه​ای که اسماعیل کوثری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی، آن را «استثنایی» و «ضرورتی متناسب با شرایط روز فضای بین​المللی» خواند.

اما دولت هیچ گزارشی از عملکرد بودجه 20 میلیون دلاری سال گذشته برای مقابله با جنگ نرم علیه اقدامات بیگانگان بویژه آمریکا در ایران به مجلس ارائه نداده است. 

این را حسن کامران عضو کمیسیون تلفیق و امنیت ملی به خبرآنلاین، گفت و افزود: وزارت اطلاعات ملزم به ارائه این گزارش بوده است اما تا کنون گزارشی به کمیسیون امنیت​ملی در این زمینه ارائه نداده و نحوه هزینه این بودجه برای مجلس مبهم است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 164
بازدید هفته : 204
بازدید ماه : 197
بازدید کل : 218075
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1