هتاكي و فحاشي مخالف انديشه‌هاي امام و رهبري است
 
بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ
مصطفی کواکبیان
نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی، هتاکی‌ها و فحاشی‌های افراطیون را مخالف اندیشه‌های ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب دانست و خواستار پررنگ شدن نقش ریاست مجلس خبرگان در کنار زدن و طرد کردن هتاکان شد.
به گزارش ايلنا، مصطفی کواکبیان در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز مجلس اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب باید آویزه گوش هتاکان و فحاشان شود و آنها با هدایت‌گری و نصایح مقام معظم رهبری در سال جدید دست از هتاکی بردارند و به ارزش‌های اسلامی برگردند.
کواکبیان در نطق میان دستور خود از انفعال و بی‌برنامگی دستگاه دیپلماسی کشور انتقاد کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری در اولین فرصت مناسب، نسبت به تحولات کشورهای مصر و تونس واکنش نشان دادند و موضع گیری کردند؛ بنابراین ضعف دستگاه دیپلماسی ماست که نسبت به تحولات کشورهای منطقه و بیداری اسلامی مردم برخی کشورها هیچ موضع‌گیری شفاف و روشنی نمی‌کند و به حالت انفعال فرو رفته است.
وی تأکید کرد: انفعال و عدم موضع گیری قاطع ایران در حمایت از بیداری اسلامی مردم منطقه، موجبات سوء استفاده زورگویان کشورهای مستبد و استکبار جهانی غرب را فراهم می‌کند و همه چیز را به ضرر کشورهای اسلامی پیش می‌برد.

کواکبیان با تأکید بر ضرورت حمایت شدید و شفاف از خیزش‌های اسلامی منطقه، تصریح کرد: زورگویان و مدافعان آنها باید مواضع روشن ایران را در حمایت از خیزش‌های اسلامی بدانند و نباید بپندارند که ایران منافع دیپلماتیک موقتی را به انقلاب‌های اسلامی و بیداری و آگاهی همسایگان خود ترجیح می‌دهد.

نماینده مردم سمنان درادامه به مسائل حوزه انتخابیه خود پرداخت و انتقال پایتخت از تهران به استان سمنان را یکی از مهم‌ترین واجبات کشور عنوان کرد.

کواکبیان تأکید کرد: اگر زلزله‌‌ای در تهران رخ دهد، برای جمهوری اسلامی ایران فاجعه‌بار خواهد بود؛ بنابراین از دولت و مجلس می‌خواهیم تا با تعیین ردیف بودجه خاص در لایحه بودجه 90، امکان تسهیل و تسریع انتقال پایتخت از تهران به سمنان را فراهم کنند.

وی با اشاره به قرار گرفتن استان سمنان در راه بین الحرمین، اظهار داشت: از دولت و وزارت راه و ترابری تقاضا داریم تا پروژه راه حرم تا حرم را هرچه سریع‌‌تر اجرایی کنند و تلاش شود تا این راه از کنار شهرها بگذرد و موجب رشد و توسعه بازرگانی شهرها شود.

کواکبیان همچنین از رئیس سازمان تربیت بدنی خواست تا توجه بیشتری به باشگاه استیل آذین که تنها باشگاه خصوصی کشور است، مبذول داشته و مقدمات انتقال این باشگاه به سمنان را فراهم کند.
 
تابناک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 164
بازدید هفته : 251
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 218122
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1