بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ
رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در گفت‌وگو با فارس:
هاشمی رفسنجانی از "موسوی و کروبی " اعلام برائت کند

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام حسن نوروزی گفت: هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باید از منافقین جدید یعنی موسوی و کروبی اعلام برائت کرده و به صراحت نظر خود را اعلام کند که آیا در شرایط حاضر این منافقین در مقابل نظام و انقلاب ایستاده‌اند یا نه؟




ادامه مطلب ...


در تاریخ سیاسی ایران نیز سیزده آبان نماد تلاقی عمل چنیدن نیروی موثر است که قطعا قرنها آینده سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران مرهون این امر خواهد بود. نوعی نگاه کلی نشان میدهد که جریان عمل های مطلوب سیاسی چگونه میتوانند با همدیگر در یک زمان تلاقی پیدا کنند و تاثیر خود را بر جای بگذارند. رژیم استبدادی طاغوت در شب سیزدهم آبان ماه 1343 هیچ وقت فکر نمیکرد که نتیجه یک عمل غلط سیاسی چگونه دودمان طاغوتی قرنها ظلم و استبداد را در هم بپیچد. ایستادگی بی جا و ظالمانه ی رژیم طاغوت در برابر اندیشه زلال و معنوی حضرت امام (ره) و تبعید ایشان به ترکیه با این امید واهی که شاید بتوان اندیشه گهر بار ایشان را نیز تبعید کرد و نگذاشت که جان و دل فرزندان این سرزمین با عمق این اندیشه ها آشنا گردد، ولی حرکت تاریخی و سرنوشت ساز دانش آموزان و دانشجویان در 13 آبان 1358 نشان داد که واقعیت با آنچه که طاغوت شاهنشاهی فکر می کرد فرسنگ ها فاصله دارد. اتفاقی که در آن روز بوقوع پیوست، نشان داد که اندیشه های ناب و اسلامی همواره می توانند در هر زمان و مکانی پایه های ظلم و جور را به لرزه در آورند و این اندیشه های پاک هیچ وقت از بین نمی روند. اتفاق خوشایندی که در آن روز افتاد، نشان داد که سخنان دلنشین و کلام روحانی حضرت امام (ره) چگونه با شور، ایمان، عشق و جوانی سرمایه های انسانی این کشور آمیخته شده است.



ادامه مطلب ...


مبارزه با جنگ نرم وهابيت؛ بيان معارف شيعه آری، نقد مستقيم نه

گروه فضای مجازی: معاون فرهنگی مؤسسه تحقيقاتی اسراء معتقد است كه احتمال پيروزی در جنگ نرم عليه وهابيت به صورت مستقيم كم بوده و نقد غير مستقيم وهابيت از طريق بيان معارف غنی شيعی به جای نقد مستقيم كارآمدتر است.



ادامه مطلب ...


گروه فضای مجازی: معاون فرهنگی مسجد مقدس جمكران، فعاليت كنونی فضای سايبری داخلی را منفعل ارزيابی كرد و گفت: برون‌رفت از وضعيت انفعالی منوط به ايجاد شبكه‌های اجتماعی ديجيتال، ترويج وحدت‌رويه و راه‌اندازی مراكز داده‌پردازی و اطلاعات است.

حجت‌الاسلام ‌«مرتضی وافی» معاون فرهنگی مسجد مقدس جمكران

حجت‌الاسلام ‌«مرتضی وافی» معاون فرهنگی مسجد مقدس جمكران و مدير مركز مطالعات راهبردی نشريه خيمه، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، با بررسی شاخصه‌های جنگ نرم رسانه‌ای عليه تشيع، گفت: با حركتی فعالانه می‌توان قبل از وقوع اتفاق، با تحكيم مبانی فكری و مناسك آئينی تشيع كه نقطه اصلی حملات دشمنان است، فعاليت‌های سايبری را طرح‌ريزی كرد تا شبهه نتواند جای خود را در ذهن و فكر آحاد مردم بگسترد.

وی در ارزيابی وضعيت نامطلوب فضای سايبری داخلی، اظهار ناخرسندی كرد و گفت: اكنون در استفاده محدود از نيروها و توانمندی‌های افراد و به نوعی كاربر اينترنتی ضعيف عمل كرده‌ايم، در حالی‌كه مخالفان اسلام بالاخص وهابيت با آشنايی كافی فعاليت‌های مطلوبی انجام دادند كه با مشاركتی كردن فضای سايت‌ها و پايگاه‌ها می‌توان رفع معضل كرد.

مدير مركز مطالعات راهبردی نشريه خيمه در پاسخ به خبرنگار ايكنا مبنی بر ضرورت كفايت بر تقابل تدافعی برای غلبه با فعاليت‌های منحط مخالفان، بيان كرد: تاكنون در فعاليت‌های سايبری منفعلانه عمل كرديم در حالی‌كه با حركتی فعالانه می‌توان قبل از وقوع اتفاق با تحكيم مبانی فكری و مناسك آئينی تشيع فعاليت‌هايی را طرح‌ريزی كنيم.



ادامه مطلب ...


گروه فضای مجازی: عضو شبكه اجتماعی حاميان ولايت، در زمينه مقابله جدی و مؤثر با تهاجمات نرم رسانه‌ای عليه تشيع، معتقد است كه با مديريت گروه‌های مردم‌نهاد، می‌توانيم سطح تقابل با مخالفان اسلام، بالاخص وهابيت را ارتقا دهيم.


حجت‌الاسلام و المسلمين «ابوالقاسم احمدی‌نژاد»، عضو شبكه اجتماعی حاميان ولايت، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، جنگ نرم رسانه‌ای را يكی از مواضع خاص دشمن در راستای تهاجم فرهنگی دانست و گفت: مقام معظم رهبری در بيانات سال‌های گذشته، يكی از مواضع تهاجم را جنگ نرم رسانه‌ای عنوان كرد، كه مؤلفه‌های فرهنگی اسلامی از اين طريق مورد تهاجم مخالفان اسلام قرار می‌گيرد.

وی ادامه داد: در مقابله و مواجهه با اين پديده، سرمايه‌گذاری در ابتدا بسيار اندك بود و به تدريج در حال حاضر با توجه به تأكيدات و هشدارهای مقام معظم رهبری، اين امر مورد غفلت واقع شده است، بدين معنا كه هيچ يك از نهادهای فرهنگی اين پديده را آن‌گونه كه بايد نشناخته‌ و باور نكردند و در سال جاری به صورت ناگهانی با ظهور و بروز تهديدات آشكارا به خود آمده‌ايم و درصدد فعاليت هستيم.



ادامه مطلب ...


ای دیش تو بر بام و تو از دیش به تشویش              
تشویش رها کن که مصونی تو ز تفتیش                 

پنهان چه کنی دیش دو متری به سر بام
یک سوی بنه پوشش و از دیش میندش

ا



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1637
بازدید ماه : 1774
بازدید کل : 217807
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1